Sklep internetowy to coraz częstsze medium do sprzedawania swoich produktów. W internecie możemy znaleźć wiele porad i wskazówek, jak założyć i prowadzić taką sprzedaż. Wiele z nich przenosi się również na popularne portale społecznościowe. Sklep na facebooku przykłady to must have dla każdej firmy posiadającej tam własne konto.

Dlaczego sklep na facebooku przykłady to dobry pomysł?

Media społecznościowe to olbrzymia liczba użytkowników, do których można szybko i łatwo dotrzeć. Stosunkowo łatwo można również podtrzymywać z nimi kontakt. Dobrze prowadzony sklep na facebooku przykłady pozwala zwiększyć faktyczną sprzedaż, przybywa aktywnych fanów naszej działalności, a tym samym zwiększa się zasięg naszego sklepu, rośnie jego autorytet i marka nabiera siły. Mamy szansę zaprezentować swoje produkty i usługi szerszej publiczności, a biorąc pod uwagę to, że w tej chwili prawie każdy posiada konto na tym portalu i na bieżąco śledzi wszystkie wydarzenia, czyni z niego olbrzymią płaszczyznę do reklamy. Trzeba tylko we właściwy sposób umieć ją wykorzystać. Najlepsze rezultaty osiąga się poprzez połączenie konta firmowego z Facebookiem oraz ze sklepem internetowym. Jednak istnieją firmy, które tak świetnie radzą sobie przy pomocy tylko tego portalu.

Dobrze prowadzony sklep na Facebooku

Jedną z zalet sklepu na Facebooku jest niewątpliwie skondensowana treść. Tam nie ma miejsca na obszerne opisy. Ten konkretny wirtualny świat opiera się na krótkich, ale treściwych tekstach. Dobrze przemyślane hasło i odpowiednie zdjęcie działają cuda. Udostępniane dalej, wędrują w świat, stwarzając naprawdę duży zasięg. Promocja produktów na tej zasadzie odnosi dużo lepszy skutek niż długie i nudne opisy, których nikt nie czyta. Sklep na Facebooku przykłady korzysta właśnie z takich rozwiązań. Krótki, ale treściwy opis działalności oraz ciekawe opisy produktów z dobrej jakości zdjęciami. Tutaj każdy kupujący ma możliwość zakupienia produktów na takiej samej zasadzie, jak w innych sklepach internetowych. Musimy więc zapewnić mu odpowiedni wybór płatności, dostawy, możliwość zwrotu czy gwarancję – jest to bardzo łatwe – wystarczy wybrać odpowiednie opcje w narzędziach. Proces zakładania jest prosty i krótki, a przekierowanie z portalu na sklep internetowy – błyskawiczne.

Czytaj także  Rodzaje przesyłek kurierskich

Jestem wciąż aktywny

Dobrze prowadzony sklep na facebooku przykłady to ciągły kontakt z potencjalnym klientem. Nie czeka on na odpowiedź w mailu, bo sklep odpowiada wciągu kilku minut. W ten sposób podtrzymywana jest ciągła reakcja między klientem a sprzedawcą. Ma on również możliwość pytania pod postem, a dobrze prowadzony sklep, nie lekceważy żadnego pytania. Działa to podobnie jak w sprzedaży bezpośredniej – miły i uprzejmy sprzedawca, który odpowiada na każde nasze pytanie, ma dużo większe szanse na sprzedanie prezentowanego produktu. Facebook to również możliwość prezentowania swoich produktów na żywo, z czego sklepy na tym portalu chętnie korzystają.