Jeszcze kilkanaście lat temu mało komu się śniło, iż Internet przyniesie w tak krótkim czasie tak ogromną rewolucję. Tradycyjne kanały pozyskiwania klientów powoli zaczynają tracić na znaczeniu, a praktycznie całe działania skierowane są na rzeczywistość wirtualną. Co ważne, nie dotyczy to tylko i wyłącznie firm prowadzących biznes w sieci. Także punkty usługowe oraz sklepy działające stacjonarnie powinny promować się w mediach społecznościowych, gdyż w taki sposób znacznie zwiększają szansę na poszerzenie bazy klientów.

Jakie korzyści daje promocja firmy w mediach społecznościowych?

Jest takie powiedzenie, które mówi o tym, iż jeżeli w dzisiejszych czasach ktoś nie ma założonego konta na Facebooku to, nie istnieje. Jest w tym trochę racji, o czym świadczą statystyki. Firmy z roku na rok notują coraz więcej odwiedzić na swoich stronach internetowych, których źródłem są posty zamieszczane w mediach społecznościowych. Klienci, gdy chcą sprawdzić godziny otwarcia, lokalizację czy też aktualne promocje pierwsze co robią, to sprawdzają kanał firmowy w mediach społecznościowych. Jeżeli jakiejś firmy nie ma obecnie na portalach takich jak Facebook, to jest to strzał we własny wizerunek i ogromna strata jeżeli chodzi o potencjał pozyskiwania klientów.

Prowadzenie firmowego konta w mediach społecznościowych

Marketing, pozyskiwanie klientów i utrzymywanie dobrych relacji z klientami obecnymi do dosyć duże wyzwanie. Trzeba wiedzieć, w jaki sposób poprawnie się komunikować, aby budować pozytywny wizerunek firmy. Nawet najdrobniejsze potknięcie w tym temacie może się skończyć wizerunkową katastrofą. Jeżeli ktoś nie ma doświadczenia w prowadzeniu komunikacji z klientami przy pomocy mediów społecznościowych, to powinien to zadanie oddelegować specjalistom. Facebook dla firm to oferta, z której mogą skorzystać nawet najmniejsze firmy. Ten nowoczesny sposób promowania własnej działalności z pewnością przyniesie korzystne efekty, oczywiście pod warunkiem, iż będzie odpowiednio prowadzony.

Czytaj także  Co powinna zawierać faktura?

Spójna identyfikacja wizualna

W marketingu najważniejszy jest przekaz. Trzeba zadbać o spójną politykę wizualną. Chodzi o to, aby firma we wszystkich kanałach w których prowadzi działania promocyjne prezentowała się w taki sam sposób. Jednolita kolorystyka, dobrze widoczne logo, które łatwo zapada w pamięć oraz przyjazne teksty – tak właśnie powinny być prowadzony przekaz marketingowy.

Reklamy w mediach społecznościowych – ile to kosztuje?

Ciekawym pomysłem na poszerzenie bazy klientów są reklamy sponsorowane umieszczane w mediach społecznościowych. Wysokość budżetu reklamowego ustalana jest bezpośrednio przez właściciela firmy. Można stworzyć kampanię, której budżet będzie się ograniczał do dwustu złotych w skali miesiąca, jak i taką za kilka czy kilkanaście tysięcy złotych. Istotna jest właściwa optymalizacja kampanii, dzięki temu przekaz reklamowy będzie miał szansę trafić do właściwych odbiorców.

Dowiedz się więcej: https://digitalhill.pl/uslugi/kampanie-facebook-ads/